Hogyan rendelhetek?
Hogyan kaphatom meg a rendelt terméket?
Hogyan fizethetek?
Mikorra esedékes a szállítás?
Hogyan vehetem át a rendelést?
Mit tegyek, ha nem érkezik meg a megrendelt termék?
Mit tegyek, ha minőségi reklamációm van?
A legegyszerűbb a saját WebShop-unkban, amihez csak egy gyors regisztráció kell, ezenkívül fogadunk rendeléseket e-mailben és telefonon keresztül is. A rendelésekhez minden esetben kérünk egy működő telefonszámot.
A rendelt termék átvételére három féle módot tudunk felajánlani:
1. Futárral
2. Személyre szabott szállítással
3. Szmélyes átvétel telephelyünkön
A megrendelt termékek vételárának a kiegyenlítésére három féleképpen van lehetőség:
1. Előre utalással
2. Utánvéttel
3. Az áru átvételkor készpénzben telephelyünkön!
Tisztelt ügyfeleink, házhozszállítás esetén a futárszolgálat a rendelést követő 5-10 munkanapon belül tudja a rendelt árut kiszállítani 9 és 17 óra között. A szállítás előtt telefonon értesítenek minden vásárlót.
Rendeléskor ki lehet választani hogy személyesen telephelyünkön, illetve házhozszállítással kéri e a termékeket.
Amennyiben a rendelt terméket nem kapja meg az előre egyeztetett időpontban, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot a ügyfélszolgálatunkkal!
Amennyiben a megrendelt áruval minőségi illetve mennyiségi problémája, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!