Gyakran ismételt kérdések

Kérdések:
1.

Hogyan rendelhetek?

2.

Hogyan kaphatom meg a rendelt terméket?

3.

Hogyan fizethetek?

4.

Mikorra esedékes a szállítás?

5.

Hogyan vehetem át a rendelést?

6.

Mit tegyek, ha nem érkezik meg a megrendelt termék?

7.

Mit tegyek, ha minőségi reklamációm van?

Válaszok:
1.

A legegyszerűbb a saját WebShop-unkban, amihez csak egy gyors regisztráció kell, ezenkívül fogadunk rendeléseket e-mailben és telefonon keresztül is. A rendelésekhez minden esetben kérünk egy működő telefonszámot.

2.

A rendelt termék átvételére három féle módot tudunk felajánlani:

1. Futárral

2. Személyre szabott szállítással

3. Szmélyes átvétel telephelyünkön

3.

A megrendelt termékek vételárának a kiegyenlítésére három féleképpen van lehetőség:

1. Előre utalással

2. Utánvéttel

3. Az áru átvételkor készpénzben telephelyünkön!

4.

Tisztelt ügyfeleink, házhozszállítás esetén a futárszolgálat a rendelést követő 5-10 munkanapon belül tudja a rendelt árut kiszállítani 9 és 17 óra között. A szállítás előtt telefonon értesítenek minden vásárlót.

5.

Rendeléskor ki lehet választani hogy személyesen telephelyünkön, illetve házhozszállítással kéri e a termékeket.

6.

Amennyiben a rendelt terméket nem kapja meg az előre egyeztetett időpontban, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot a ügyfélszolgálatunkkal!

7.

Amennyiben a megrendelt áruval minőségi illetve mennyiségi problémája, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

Poliol PET Packaging Kft. HUNGARY H-6065 Lakitelek Kisalpár 93/a Pf.:27.