Fizetés és szállítás

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. Megrendelése általában akkor lép életbe, ha online megrendelését konkrétan árral és átvételi módozat megjelöléssel e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolják. Az áruházi rendszer által küldött automata visszaigazolás csak rendelésének beérkezését igazolja, nem egyenértékű a fent említett visszaigazolással. Amennyiben az adott termék oldalán, vagy a honlap egyéb részében nem szerepel külön a szállítási határidő, akkor azt is a visszaigazolásban jelzi a kereskedő. A termékről rövid és bővebb információkat is talál. A kereskedő és a vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra sem nyomtatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető.
Az elektronikus szerződésben, illetve a megkötés és a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv a magyar. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk! A termékoldalakon található termék leírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. A hivatalos termékleírásért kérjük látogasson el a termék gyártójának weboldalára.

Szavatosság

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban, a 151/2003. (IX. 22.) korm. rendeletben, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben és a 72/2005. (IV. 21.) korm. rendeletben foglaltak az irányadók. A vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását WebShopunk felé. Szavatosság időtartama 6 (hat) hónap. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény estén a vevő kérheti a termék javítását, cseréjét, vagy a vételár csökkentését. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. A megjelölt ok miatti leértékelés esetén erre az okra való hivatkozással kártérítési igény, további ármérséklési igény nem nyújtható be.


Árak:

Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy az általunk kínált termékek mellett a vásárlóink által ténylegesen fizetendő, bruttó (általános forgalmi adóval növelt) egységárakat tüntetjük fel. A szerződés elektronikus úton való megkötéséhez szükséges lépések:

1. Regisztráció A regisztráció elsősorban azt a célt szolgálja, hogy a vásárlási folyamatot megkönnyítse az Ön számára. A regisztrációs adatlap kitöltése után a következő alkalommal Önnek nem kell még egyszer megadnia adatait, hanem elegendő bejelentkeznie, amely az email cím és jelszó beírását jelenti.


2. A kosár használata Ahhoz, hogy a kiválasztott terméket megvásárolhassa, a "kosárba" gombra kattintva kell a kosárba tenni, vagyis összegyűjteni. A jobb felső sarokban található "kosár" feliratra kattintva tekintheti meg kosarának tartalmát, vehet ki belőle vagy módosíthatja a termékek darabszámát.


3. Az adatbeviteli hibák javítása: A webshop biztosítja vásárlói részére az adatbeviteli hibák kijavításának lehetőségét oly módon, hogy a kosár megtekintésekor a termék előtt megjelenő kis üres kockára rákattintva – kipipálva – majd a „Frissítés” gombra kattintva kiveheti a terméket a kosárból, valamint a mennyiség oszlopban megjelenő kockában a kívánt számra módosítva, majd a „Frissítés” gombra kattintva módosíthatja a megrendelni kívánt darabszámot az adott termékből. A rendszer a frissítés után azonnal jelzi, ha az a kívánt mennyiségben nincs raktáron. 3.1 Személyes adatok módosítása: A webshop biztosítja vásárlói részére a személyes adatokban bekövetkezett változás kijavításának lehetőségét. Ezt a felhasználó a fejlécben található „Fiókom” menüpont alatt teheti meg. Ugyanitt lehetősége van a felhasználónak az összes eddigi vásárlásának megtekintésére.


4. Az e-mailen elküldött elektronikus visszaigazolás Az e-mailen elküldött visszaigazolással a webshop még nem fogadja el a megrendelést, ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét, hiszen a visszaigazolás mindösszesen a megrendelésünk webshophoz való megérkezését igazolja. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a webshop nem köteles a termék leszállítására a visszaigazolásban foglalt feltételekkel. Amennyiben a visszaigazolás a vásárló megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül a vásárlóhoz nem érkezik meg, a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.


5. A megrendelés részletes adatai, nyomtatható verzió: Ha a vásárló odakattint a visszaigazolásban szereplő linkre, majd bejelentkezik, akkor a "számlát"- részletes megrendelést - is megnézheti, fájl/print funkcióval ki is nyomtathatja.


6. A szerződés létrejötte: A szerződés akkor jön létre, ha a webshop egy újabb e-mailben értesíti a vásárlót a megrendelés feldolgozásáról, teljesítéséről és a termék postára adásáról. FIGYELEM! Engedélyhez kötött termékek megrendelése esetén a webshop üzemeltetője közvetlenül, e-mail formájában felveszi a kapcsolatot a megrendelővel és kéri, hogy a megrendelő az engedélyének szkennelt (pdf) másolatát a webshop üzemeltetőjének küldje meg 3 munkanapon belül. Az ilyen megrendelések feldolgozása, teljesítése csak az érvényes engedélyek webshop üzemeltetője részére történt megküldését követően áll módjában az üzemeltetőnek.

Amennyiben az érvényes engedély üzemeltető részére történő fentiek szerinti bemutatását a megrendelő a megadott határidőig nem teljesíti, úgy a megrendelés teljesítésére a megrendelő hibájából nem kerülhet sor.


Fizetési módok:

- Készpénzes fizetés (a cég telephelyen)

- Utánvétellel (50.000 Ft.-ig 500 Ft., felette az árú értékének 1%-a)

- Szállítási díjak (szállítás menüpontban található táblázatban): A vevő által kellő időben elküldött elállás esetén a vevő által kifizetett összeget, az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatérítjük. Az áru visszajuttatásának költségeit a vevő viseli. Tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat továbbá, hogy elállás esetén vásárlóinktól követelhetjük a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítését.

Amennyiben elő utalással kívánja fizetni a megrendelt temékeket, akkor rendelését követően a regisztrált e-mail címére küldünk egy e-mailt, amely melléklete tartalmazza, a számlát, a megadott számlaszámra kérjük utalja át a számla végösszegét!

Poliol PET Packaging Kft. HUNGARY H-6065 Lakitelek Kisalpár 93/a Pf.:27.